sobota, 6 maja 2017

Akcja WZW - 4/2017

 Akcja Wykorzystanie Zalegających Włóczek ma na celu.... wykorzystanie zalegających włóczek ;)
         Po prostu dziergamy z motków, które mamy w szafach, szufladach, pudełkach i innych zakamarkach naszych czterech kątów.
Dziergasz sobie swobodnie to na co masz ochotę, bez presji czasowej  - no po prostu czysty relaks.
Co miesiąc będziemy publikować podsumowanie naszej akcji i tworzyć galerię prac. Posty będą pojawiać się naprzemiennie - raz na blogu Mijające Chwile 2, raz na blogu Zielony Kamyk.
Jeżeli chcesz, aby Twoja praca znalazła się w galerii wystarczy, że w komentarzu zostawisz link do swojego posta.

Prosimy, aby linki z pracami majowymi zostawić w komentarzach pod tym postem.


Na początek mini galeria prac kwietniowych:

1. Prace Uli 
a) serweta (klik) :


b) słodkie trampeczki (klik) :


2. Czapeczka wykonana przez SmaszKę (klik):


3. Skarpetki wykonane przeze mnie (klik):



Za miesiąc opublikujemy galerię prac majowych:) Wpis podsumowujący pojawi się na blogu Justynki

Poproszę o pozostawienie linków z pracami majowymi pod tym postem.

Uwaga:
Wklejając link do swojego posta wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas zdjęcia w celu stworzenia galerii (skopiowanie ze swojego bloga i publikację na blogu Mijające Chwile 2 oraz Zielony Kamyk).
Zapraszamy do wspólnej zabawy



Asia i Justyna



4 komentarze:

  1. Świetne wykorzystanie resztek. Wiele jest pomysłów na pozbycie się resztek. Kreatywności nie ma końca. Niedawno również zmniejszyłam ilość resztek: http://wharmonii.blogspot.com/2017/04/poduszka-w-paski-na-drutach.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało mi się w tym miesiącu zrobić kilka szydełkowych igielników: http://tiny-handmade.blogspot.com/2017/05/igielnik.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cały czyś działam :) W maju wydziubałam ośmiorniczkę :)
    https://made-by-ula.blogspot.com/2017/05/szydelkowa-osmiorniczka.html?m=0

    OdpowiedzUsuń